Monday, August 31, 2009

Wabak H1N1 Diambang Kerakusan

Salam hormat dan salam sejahtera,

Saya harap anda dapat membaca informasi dibawah.
Ianya mungkin berguna dan bermanfaat buat anda.

Penularan wabak H1N1 yang melanda seluruh dunia dan negara kita,
Malaysia secara khususnya telah menyebabkan satu suasana yang amat
membimbangkan seluruh rakyat pada waktu ini. Ternyata virus kejam ini
tidak mengenal mangsa, samada tua atau muda, malah tidak tahu yang kaya
atau miskin seseorang itu. Sesungguhnya ini adalah satu ujian kepada kita.

Dalam hal ini, saya ingin merakamkan ucapan takziah kepada keluarga
yang telah kehilangan anggota keluarga mereka dalam siri serangan virus ini.
Semoga mereka akan terus memperkuatkan semangat dalam berhadapan dengan suasana
yang menekan ini. Saya amat bersimpati dan tidak dapat dibayangkan jika ianya
berlaku kepada ahli keluarga kita sendiri. Oleh itu, saya juga telah mengambil
langkah pencegahan yang sepatutnya.

Saya tahu, pada masa ini ramai yang ingin menghulurkan bantuan.
Tetapi, masalahnya vaksin bagi virus masih belum ditemui. Dan ianya
dijangka pada penghujung Oktober ini. Saya harap ramai yang masih mampu
bertahan pada masa ini. Disini juga saya ingin memberikan sebuah laporan
percuma berkaitan informasi virus H1N1 ini kepada anda semua.
Semoga ramai mendapat manfaat dari laporan percuma ini. Inilah yang mampu
saya bantu buat masa ini dengan menyediakan informasi yang diperlukan orang ramai.

Anda boleh dapatkan disini (Ianya 100% PERCUMA):



(hanya perlu masukkan nama dan email, laporan ini akan dihantar terus ke email anda)

Jika anda juga merasakan informasi ini berguna,
sila edarkan kepada rakan-rakan anda.
Cara mengedarkannya ada disertakan dalam email yang akan diterima nanti.

Semoga bermanfaat...!

Bersama kita mencegah H1N1 ini...



Yang ikhlas berkongsi
-Jimie-

0 comments: